Everlasting;


Untung kan ade BESTIE : *;
Thursday 27 October 2011 | 07:51 | 0 notification(s)
Macam aku nih ramai bestie , tapi tak lah ramai sangad kenn ^^ kitorang pegi memane cume berempat jehh : > Tyka , ekin , eka , amy . Tuh jelah ken . Okay nak citer pasal bestie aku nih . Muehehehe : *


Noor Atikah Aina name diberi , 14 tahun umur ditetap kan , STARP tempat dea menuntut ilmu : ) Felda Taib Andak tempat tinggalnye . Kay ayat aku ade mcm pembace berite tak ? Haha mampus -.- nak citer cmaner ek ? Kay aku dgn dea start menjadi kawan , ececehhh ~ bermule darjah 3 kod . so dah 6 tahun dohhhhh . Lu ade ? Ade tak ? Hahaha ~ okayy aku sayang giler dgn budak yang kad atas ni . Kau rembat dea , aku jotos kpale kauu :')


Nurul Ahshikin name diberi , 14 tahun umur ditetapkan , STARP tempat dea menuntut ilmu , felda taib andak tempat tinggalnye : ) ayat aku ade mcm zakiah anas tak ? Haha fuck -.- okayy start kawan dgn dea dari drjah 3 jugakk . See ? 6 tahun wehh , kau jeles ? Mati lahh -,- haha okay aku sayang jugak budak nih : * kau amek dea , aku bom bontot kauu : >


Siti Nur Afiqah , 14 tahun dol , ade mcm 56 tahun ke ? Haha . Kayy start kawan dgn dea dari darjah darjah bape ek ? Alaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ lupe : < okea sorry : > okea aku sayang kauu kepohhh : *


# wehhh , aku rinduuuuuuuuuuuuuuu Randy Pangalila : * haharr , kau jeles ? mati lah -.- kay chawwwww <3 aku dah takde idea nak tulis apeeeeeeeeee :')








Me; Them; Stuffs; Story;



Applause Dem';

This layout officially made by Syah Zahari. Material got from xo xo xo. Edit by Yourself.

[DON'T REMOVE THE CREDITS]